Adını Feriha Koydum 19. Bölüm izle Adını Feriha Koydum 19. Bölüm seyret
















FERİHA EMİR'E KAVUŞUYOR!

Halil'le yaşadığı dehşet anlarından sonra, Feriha nişandan kurtulmayı başarır. Yaptıkları yüzünden vicdan azabı duyan Halil, Feriha ile anlaşamadıklarını söyleyerek nişanı bozduklarını ilan eder. Feriha ve Emir için, artık yaraları sarıp aşklarına sahip çıkma zamanı gelmiştir.

Koray, yaşadıklarının ardından kabuğuna çekilen Hande'nin yanında olurken, Emir ve Feriha da desteğe ihtiyacı olan Hande'ye doğru elele bir adım atar. Ancak, Hande'ye yaptıkları ziyarette Zehra ile karşılaşmak, anne kız için incitici olur. Kızının içinde olduğu dünya ile yüzleşen Zehra, karışık duygular içindedir.

Mutluluğu yalanlarla gölgelenen Feriha, büyük itiraf için cesaretini toplaması gerektiğinin farkındadır. Öte yandan Mehmet, bozulan nişanın ardından Halil'in dükkanından ayrılmak ister. Mehmet'i dükkanda kalmaya ikna eden Halil, ayrılık acısıyla başetmekte giderek zorlanmaktadır.

Feriha ve Emir kaybettikleri mutluluğa kavuşmanın sarhoşluğunu yaşarken, Emir'e gelen beklenmedik bir teklif aşkları için yeni bir tehdit haline gelir.

Adını Feriha Koydum 19. Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm full, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm hd, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm hemen izle, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm indir, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm seyret, AAdını Feriha Koydum 19. Bölüm full izle, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm kesintisiz bedava izle, Adını Feriha Koydum 19. Bölüm tek parça tek part izle, Adını Feriha Koydum son Bölüm, Adını Feriha Koydum son bölüm izle, Adını Feriha Koydum 2011, Adını Feriha Koydum dizisi tüm bölümleri, Adını Feriha Koydum dün akşamki bölümünü izle


0 yorum:

Yorum Gönder

diziler diziler